واحد ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایات
 
اعلام شکایت در مرکز طالقانی با روش های زیر امکان پذیر است :
- مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در ساعات اداری از ساعت  7:30  تا 14 واقع در ساختمان مجاور اورژانس یا تماس با شماره تلفن 34424420    داخلی 225
- در شیفت عصر و شب : مراجعه به دفتر سوپروایزر کشیک و تماس با شماره تلفن 34424420     داخلی 112
- مراجعه به سایت بیمارستان با آدرس الکترونیکی: https://taleghanihosp.tbzmed.ac.ir/
- تماس با دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تلفن : 190
 
 
فلوچارت دریافت و رسیدگی به شکایات
 
 
مسئول واحد شکایات : سرکار خانم آسیه قاسم پور
 
 
 
تلفن : 34424420-041
داخلی : 225
 
 
 
 
درصورت اظهار شکایت از واحدها و پرسنل بیمارستان در این قسمت شکایت خود را مطرح نمایید.